• Artificial Intelligence for Children of the Galaxy Computer Game 

      Šmejkal, Pavel (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 10. 9. 2018
      Even though artificial intelligence (AI) agents are now able to solve many classical games, in the field of computer strategy games, the AI opponents still leave much to be desired. In this work we tackle a problem of ...
    • Artificial Intelligence for Go on Non-standard Topologies 

      Červeň, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 22. 6. 2018
      Go is a popular strategic game for two players. It is usually played on a squared board of 19x19. The aim of this thesis is to create an application allowing a user to play Go on any board defined by a graph, such as sphere ...
    • Artificial Intelligence for Quoridor Board Game 

      Brenner, Matyáš (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2015)
      Date of defense: 9. 9. 2015
      Cílem práce je navrhnout umělou inteligenci pro hru Sector 66, což je desková hra založená na hře Quoridor. Sector 66 umožňuje oproti Quoridoru navíc používat kouzla a políčka se speciálními efekty. Umělá inteligence je ...
    • Balancování pravidel prototypu deskové hry Souboj živlů 

      Holubyev, Dmytro (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2016)
      Date of defense: 8. 9. 2016
      Cílem této práce je podrobně zanalyzovat mechanismy prototypu deskové hry Souboj živlů. Za využití znalostí z oboru teorie her a pomocí programu simulace odstranit nedostatky pravidel, které jsou nevyvážené mezi jednotlivými ...
    • Classic Card Games 

      Mifek, Jakub (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 6. 9. 2018
      Although there are libraries simplifying creation of card games, only few of them provide general and comprehensive design that facilitates creation of any classic card game. Our library enables simple development of card ...
    • Comparing reactive techniques to classical planning for intelligent virtual agents 

      Černý, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2012)
      Date of defense: 3. 9. 2012
      Mnoho současných počítačových her lze popsat jako dynamické simulace běžící v reálném čase obývané autonomními inteligentními virtuálními agenty (IVA), kde většina struktury prostředí je neměnná a jednou z nejběžnějších ...
    • Coordinated Movement of Virtual Agents in Unreal Tournament 2004 

      Klein, Michal (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2014)
      Date of defense: 4. 9. 2014
      Pohyb ve formacích je typ koordinovaného pohybu, který udržuje virtuální agenty v striktním, předem určeném tvaru. Tato práce se zabývá vytvořením robustního parametrizovatelného skupinového navigátoru, který je schopen ...
    • Coordination of multiple virtual agents in team-based computer games 

      Kolombo, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2011)
      Date of defense: 7. 9. 2011
      Práce se zabývá problémem efektivní koordinace týmu virtuálních agent· v počí- tačových hrách. Hlavním cílem bylo navrhnou obecnou architektru pro práci s informacemi o virtuálním prostředí, která poskytuje programátorovi ...
    • Evaluace jazyků pro tvorbu chování inteligentních virtuálních agentů 

      Vykouk, Ondřej (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2013)
      Date of defense: 10. 9. 2013
      Formalismů specializovaných na programování inteligentních virtuálních agentů (IVA) existuje několik desítek. Chybí ovšem evaluace, která by designérovi nového agenta poskytla základní přehled jejich použitelnosti v reálných ...
    • Evolutionary Algorithm-based Procedural Level Generator for a Rogue-like Game 

      Vegricht, Jan (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 6. 9. 2018
      Title: Evolutionary Algorithm-Based Procedural Level Generator for a Rogue-like Game Author: Jan Vegricht Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Department ...
    • Framework for Roguelike Video Games Development 

      İzgi, Erdi (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 29. 1. 2018
      While the video game development industry has had big success and increases in the amount of competition, using new tools which accelerate and improve the process is inevitable. Especially, domain-specific tools prevent ...
    • Framework pro implementaci botů pro hru NetHack 

      Krajíček, Jan (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Dosavadní pokusy o implementaci botů pro klasickou roguelike hru NetHack narážely na mnohá úskalí spojená s její rozsáhlostí, obtížností a konzolovým rozhraním. Framework implementovaný v této práci řeší problémy s napojením ...
    • Framework pro tvorbu her typu tower defense 

      Čižmárik, Andrej (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2017)
      Date of defense: 6. 9. 2017
      Tower Defense is a popular subgenre or real-time strategy, where the player guards an object by building defending towers against raiding enemy units. Current Tower Defense games have, however, closed source code which ...
    • Grid-based Online Multiplayer Strategy Game 

      Fibich, Michal (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 6. 9. 2018
      Title: Grid-based Online Multiplayer Strategy Game Author: Michal Fibich Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Department of Software and Computer Science ...
    • Hearthstone simulátor 

      Strupek, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 31. 1. 2018
      Title: Hearthstone simulator Author: Martin Strupek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Department of Software and Computer Science Education Abstract: The goal ...
    • Hearthstone simulátor 

      Strupek, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2017)
      Date of defense: 6. 9. 2017
      Title: Hearthstone simulator Author: Martin Strupek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Department of Software and Computer Science Education Abstract: The goal ...
    • HexMage - Encounter Balancing in Hex Arena 

      Arnold, Jakub (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Název práce: HexMage - Balancování setkání v hexové aréně Autor: Jakub Arnold Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky infor- matiky Abstrakt: ...
    • Integrace Pogamutu s Defconem 

      Píbil, Radek (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2011)
      Date of defense: 5. 9. 2011
      Název práce: Integrace Pogamutu s Defconem Autor: Bc. Radek Píbil Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jakub Gemrot Abstrakt: V této práci se zabýváme napojením platformy pro vývoj ...
    • Items and actions in 3D virtual environment Emohawkville 

      Holaň, David (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2013)
      Date of defense: 9. 9. 2013
      Vývoj inteligentních virtuálních agentů je složitý úkol. Jedním z důležitých podúkolů je vytváření chování. Je vysoce žádoucí testovat chování inteligentních virtuálních agentů ve skutečném virtuálním světě, ne jen ve ...
    • IVA Movement Quality Improvement for the Virtual Environment of Unreal Tournament 2004 

      Macháč, Bohuslav (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2014)
      Date of defense: 8. 9. 2014
      Název práce: Zvýšení kvality pohybu IVA ve virtuálním prostředí Unreal Tournament 2004 Autor: Bohuslav Macháč Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jakub Gemrot, Kabinet software ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV