Browsing by Advisor "Dolanský, Pavel"
Now showing items 1-20 of 77
-
360° Marketing - výklad pojmu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 16. 6. 2009 -
Analýza interní komunikace HVB Bank v roce 2006
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2007)Date of defense: 20. 6. 2007 -
Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 18. 6. 20122 Abstrakt Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011" se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms, která byla uplatněna ... -
Analýza marketingovej mediálnej stratégie so zameraním na Prima Cool
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 30. 1. 2012(abstrakt) Cieľom práce je zmapovať akým spôsobom dokážu vyžiť média vlastný nosič na marketingovú a mediálnu stratégiu propagácie. Prostredníctvom prípadovej štúdie - televízie Prima Cool ide o sledovanie jej ukotvenia v ... -
Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 21. 6. 2011V době, kdy jsou i státem financovaná muzea a galerie nuceny zodpovědně hospodařit se svěřenými financemi, generovat vlastní zisk a získávat prostředky na provoz i z jiných než veřejných zdrojů, stává se marketingová ... -
Analýza prostředků současné sebe prezentace University Karlovy
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)Date of defense: 18. 6. 2008 -
Aplikace ideálního modelu krizové komunikace na případ Jiřího Čunka v období od ledna 2007 do dubna 2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 14. 6. 2010Předložená bakalářská práce se věnuje tématu krizové komunikace z teoretické i praktické stránky. Cílem teoretické části práce je představit téma krizové komunikace. Přestože je krizová komunikace důležitou složkou ... -
Art marketing: Festival Divadlo v letech 2009-2012
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 18. 6. 2013This bachelor thesis named Communication Activities of Festival Divadlo between 2009 and 2012 is dedicated to the marketing of culture sector on the example of one of the most important theatre festivals that takes place ... -
Barevná symbolika v marketingové komunikaci v aplikaci na předvolební kampaň k parlamentním volbám v červnu 2006
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2007)Date of defense: 20. 6. 2007The bachelor's thesis concentrates on defining colour influence on the political parties' campaign for 2006 general election in the Czech Republic. We considered only fi ve major parties - The Czec h Social Democratic ... -
Brand building - budování značky : výklad pojmu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2007)Date of defense: 20. 6. 2007The bachelor thesis, called "Brand Building: The Explanation of the Term" examines the definitions and different opinions on the subject of Brand Building. This bachelor thesis consists of two main parts. The ... -
Budování image politika na příkladu Karla Schwarzenberga
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 20. 6. 2011Bakalářská práce "Budování image politika na příkladu Karla Schwarzenberga" pojednává o problematice vytváření politické image na příkladu konkrétního českého politika. Karel Schwarzenberg je v současné době jedním z ... -
Corporate Social Responsibility jako součást strategie a komunikace firmy Shell
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)Date of defense: 18. 6. 2008 -
Creative Cities" - projekt British Council jako příklad městského marketingu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 29. 1. 2013The dissertation "Creative Cities - British Council's Project as an Example of Urban Marketing" deals with the project that is based on the theory of modern city branding and that issues today's urban problems and their ... -
Fiktivní zprávy v médiích jako způsob propagace
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 26. 1. 2011Bakalářská práce "Fiktivní zprávy v médiích jako způsob propagace" pojednává o problematice mediálních sdělení, která jsou založena na mystifikaci, nepravdě nebo polopravdě s cílem zaujmout své příjemce a upozornit tak na ... -
Google Art Project: význam a přínos v rámci medializace kulturního dědictví
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 2. 9. 2015Kulturní instituce dnes využívají moderní způsoby komunikace s návštěvníkem, snaží se být interaktivní, zapojit diváka do expozice. I prezentace uměleckých děl se neustále mění, nové technologie poskytují stále nové možnosti ... -
Ikonická značka Marlboro: Historie Marlboro Man
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 21. 6. 2011 -
Institucionální komunikace v ČR na příkladu Ministerstva vnitra a jeho projektu elektronizace veřejné správy
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 19. 6. 2012Bakalářská práce "Institucionální komunikace v ČR na příkladu Ministerstva vnitra a jeho projektu elektronizace veřejné správy" je zaměřena na specifika marketingové komunikace veřejných institucí. Popisuje stěžejní přístupy ... -
Interkulturní komunikace mezi Českou republikou a Moldavskou republikou
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 19. 6. 2013This bachelor thesis aims to historically and theoretically study the problematics of intercultural communication and its manifestations in the specific context of communication between the Czech Republic and Moldova. The ... -
Kampaň před referendem o vstupu České republiky do Evropské unie v první polovině roku 2003
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)Date of defense: 18. 6. 2008