Now showing items 1-6 of 6

    • Algoritmy pro řízení výtahů 

      Defence status: DEFENDED
      Hlísta, Peter (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2011)
      Date of defense: 7. 9. 2011
      Práca porovnáva rôzne systémy riešenia výťahov vo výškových budovách s použitím počítačovej simulácie. Tieto systémy sú porovnávané podľa rôznych kritérií, pričom základným kritériom je priemerný čas čakania na výťah. ...
    • Porovnání šachových strategií 

      Defence status: DEFENDED
      Kacz, Kristián (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2010)
      Date of defense: 21. 6. 2010
      Cielom práce je poskytnutie prehladu prístupov v počítačových šachoch. Navrhuje a implementuje šachový engine pre viachráčový sieťový šachový program ChessNet. V rámci enginu implementuje niekolko známych prehladávacích ...
    • Risk 

      Defence status: DEFENDED
      Štola, Miroslav (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2013)
      Date of defense: 20. 6. 2013
      Tato práce si klade za cíl implementovat strategickou deskovou hru Risk s pozměněnými pravidly a vytvořit k ní umělou inteligenci. Hru je možné hrát v režimu hot-seat na jednom počítači v případě většího počtu lidských ...
    • Strategie pro zobecnění hry Reversi 

      Defence status: DEFENDED
      Tupec, Radek (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2010)
      Date of defense: 21. 6. 2010
      Cílem této práce je navrhnout zobecnění hry Reversi (také známé jako Othello) a implementovat aplikaci pro editaci a testování strategií umělé inteligence. Na začátku práce jsou představena přesná pravidla hry a problémy, ...
    • Triplanetary 

      Defence status: DEFENDED
      Huječek, Adam (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2012)
      Date of defense: 6. 9. 2012
      Hlavním cílem této práce je převedení polozapomenuté tahové deskové stolní hry Triplanetary ze 70. a počátku 80. let minulého století na monitory dnešních počítačů. Program umožňuje více hráčům hrát na jednom počítači v ...
    • Twilight Struggle 

      Defence status: DEFENDED
      Asník, Lukáš (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2013)
      Date of defense: 2. 9. 2013
      Cílem této práce je vytvořit počítačovou verzi známé a oblíbené deskové hry Twilight Struggle. Program umožňuje uživatelům hrát hru v režimu hotseat a nebo proti počítačem řízenému protivníkovi. Automatická kontrola a ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV