Browsing by Advisor "Bezouška, Martin"
Now showing items 1-7 of 7
-
Analýza marketingové komunikace 27.filmového festivalu Finále Plzeň
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 16. 6. 2015Práce se primárně zabývá analýzou marketingové komunikace 27. ročníku filmového festivalu Finále Plzeň. Teoretickým základem je marketingová komunikace kulturního dědictví a umění, konkrétněji marketing filmových festivalů, ... -
Analýza marketingové komunikace festivalu Žižkovská noc 2018
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 13. 6. 2019Práce se zabývá marketingem hudebních festivalů. Za cíl si klade zjistit, jaké komunikační nástroje využívají organizátoři festivalu Žižkovská Noc a jak na ně nahlíží jeho cílové publikum. Pro tyto účely používá nástrojů ... -
Komunikační aktivity filmového festivalu Jeden svět (v letech 2009-2011)
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 19. 6. 2012Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků popsat a zhodnotit komunikační aktivity festivalu Jeden svět v letech 2009 - 2011. V teoretické části jsou vymezeny a rozebrány základní pojmy vztahující se k ... -
Marketingová komunikace filmového turismu v České republice na příkladu města Kroměříž
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 13. 6. 2016Tato bakalářská práce se zabývá úvodem do marketingové komunikace filmového turismu v České republice a představením města Kroměříž jako destinace, jejíž cestovní ruch je filmovým turismem značně ovlivněn. Práce je rozdělena ... -
Product placement jako prostředek marketingové komunikace. Analýza výskytu product placementu ve vybraných českých filmech po roce 2000.
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 27. 1. 2009 -
Product placement jako prostředek marketingové komunikace: rozdílné pojetí mezi komerčním a veřejnoprávním partnerstvím
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 19. 6. 2017Předložená práce se věnuje product placementu jako možnému prostředku marketingové komunikace. Stručně popisuje historický vývoj a dále se zaměřuje na teoretické ukotvení v rámci marketingového a komunikačního mixu, typologii ... -
Srovnávací studie marketingové komunikace Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia film Olomouc v roce 2012
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 18. 6. 2013The aim of this thesis is to describe the phenomenon of documentary film festival marketing communications in domestic environment. It does so by synthesis of knowledge from several theoretic marketing fields with practical ...