Browsing by Advisor "Báča, Ladislav"
Now showing items 1-15 of 15
-
Efektivita event marketingu značky Jägermeister
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 12. 6. 20191.Abstrakt Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu část komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a představit jeho fungování na konkrétním příkladu aktivačních kampaní značky Jägermeister, která tomuto ... -
Ekologický marketing ve společnosti DM drogeriemarkt
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Date of defense: 22. 1. 2014The Bachelor's thesis entitled Green Marketing in DM drogeriemarkt company deals with the analysis of a new marketing approach/attitude also known as an environmental or green marketing, which has become very popular. The ... -
Komparativní analýza komunikace producentů dětského zboží
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 20181 Annotation This Bachelor thesis deals with topics of children's marketing and marketing- persuasing techniques used for children's goods promotion. The thesis tries completely map the problematics of ethics in children ... -
Komunikační strategie v online prostředí řetězce Globus v období 2015-2016
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 22. 1. 2018 -
Marketingová komunikace Citibank v letech 2008-2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 14. 6. 2010Diplomová práce "Marketingová komunikace Citibank v letech 2008 - 2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi" pojednává o marketingové komunikaci banky Citi v České republice v uvedeném období. Jejím cílem ... -
Marketingová komunikace značky Gambrinus se zaměřením na spotřebitelské soutěže v letech 2009-10
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 20. 6. 2011Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Gambrinus a je zaměřena zejména na spotřebitelské soutěže v letech 2009 - 2010. Pomocí deskriptivní metody se snaží předvést, jak vypadají reklamní kampaně značky, ... -
Marketingové kampaň Ministerstva zemědělství na podporu spotřeby biopotravin a ekologického zemědělství v roce 2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 15. 6. 2009 -
Muži proti pornografii. Návrh strategie pro internetovou komunitu NoFap
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 16. 6. 2021Tato práce se zabývá negativními dopady nadužívání pornografie mezi muži. V teoretické části popsané vědecké závěry z této výzkumné oblasti poté aplikuje na tvorbu návrhu komunikační strategie pro internetovou komunitu ... -
Nudging a jeho etický rozměr
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Nudging and its Ethical Dimension" describes the topic of applied economic, psychological and communication knowledge and principles of human behaviour, decision making and persuasion through nudging ... -
Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 14. 6. 2016Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami čtyř nejvýznamnějších značek cideru na českém trhu: Somersby, Kingswood, Carling British Cider a Strongbow. Hlavním cílem této práce je za pomocí komparativní analýzy ... -
Relaunch léku Acylpyrin v letech 2007-2009
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 18. 6. 2012Bakalářská práce "Relaunch léku Acylpyrin v letech 2007 - 2009" se věnuje rozboru kampaně, zaměřené na relaunch přípravku Acylpyrin na českém trhu. Práce se omezuje na prostředí České republiky, přestože marketingové ... -
Strategie tradiční značky na příkladu Becherovky v letech 2006-2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 15. 6. 2009 -
Vliv behaviorální ekonomie na fundraisingový emailing neziskové organizace Greenpeace Česká republika
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 19. 9. 2019The aim of this work is to bring new knowledge in the field of behavioral economics and to explore the influence of selected behavioral concepts on fundraising campaigns conducted through e-mail. The thesis first introduces ... -
Využití principů behaviorální ekonomie v prostředí státní správy
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 19. 6. 2017Bakalářská práce "Využití principů behaviorální ekonomie v prostředí státní správy" popisuje teoretické poznatky z oboru behaviorální ekonomie, jehož cílem je zlepšit proces lidského rozhodování a jeho důsledky. Práce se ... -
Značka Pilsner Urquell v televizní reklamě na českém trhu od roku 2006
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 15. 6. 2009