• Ekologický marketing ve společnosti DM drogeriemarkt 

      Bakalářová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 22. 1. 2014
      The Bachelor's thesis entitled Green Marketing in DM drogeriemarkt company deals with the analysis of a new marketing approach/attitude also known as an environmental or green marketing, which has become very popular. The ...
    • Komparativní analýza komunikace producentů dětského zboží 

      Matusevych, Albina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 13. 6. 2018
      1 Annotation This Bachelor thesis deals with topics of children's marketing and marketing- persuasing techniques used for children's goods promotion. The thesis tries completely map the problematics of ethics in children ...
    • Komunikační strategie v online prostředí řetězce Globus v období 2015-2016 

      Hanzlíková, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 22. 1. 2018
    • Marketingová komunikace Citibank v letech 2008-2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi 

      Špina, Adam (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 14. 6. 2010
      Diplomová práce "Marketingová komunikace Citibank v letech 2008 - 2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi" pojednává o marketingové komunikaci banky Citi v České republice v uvedeném období. Jejím cílem ...
    • Marketingová komunikace značky Gambrinus se zaměřením na spotřebitelské soutěže v letech 2009-10 

      Hrabáková, Alexandra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 20. 6. 2011
      Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Gambrinus a je zaměřena zejména na spotřebitelské soutěže v letech 2009 - 2010. Pomocí deskriptivní metody se snaží předvést, jak vypadají reklamní kampaně značky, ...
    • Nudging a jeho etický rozměr 

      Král, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 13. 6. 2018
      The bachelor thesis "Nudging and its Ethical Dimension" describes the topic of applied economic, psychological and communication knowledge and principles of human behaviour, decision making and persuasion through nudging ...
    • Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015 

      Dostál, Jaroslav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami čtyř nejvýznamnějších značek cideru na českém trhu: Somersby, Kingswood, Carling British Cider a Strongbow. Hlavním cílem této práce je za pomocí komparativní analýzy ...
    • Relaunch léku Acylpyrin v letech 2007-2009 

      Kadlec, Michal (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 18. 6. 2012
      Bakalářská práce "Relaunch léku Acylpyrin v letech 2007 - 2009" se věnuje rozboru kampaně, zaměřené na relaunch přípravku Acylpyrin na českém trhu. Práce se omezuje na prostředí České republiky, přestože marketingové ...
    • Využití principů behaviorální ekonomie v prostředí státní správy 

      Romaňák, Adam (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 19. 6. 2017
      Bakalářská práce "Využití principů behaviorální ekonomie v prostředí státní správy" popisuje teoretické poznatky z oboru behaviorální ekonomie, jehož cílem je zlepšit proces lidského rozhodování a jeho důsledky. Práce se ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV