• Anxiety in ESL Teaching to Adult Students 

      Defence status: DEFENDED
      Čáslavská, Jana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 1. 6. 2018
      Tato práce se zabývá úzkostí ve výuce anglického jazyka u dospělých studentů, jejími příčinami a negativními následky. Klade si za cíl zjistit, zda je tato úzkost opravdovým problémem a jak podobným stavům ve výuce předcházet, ...
    • Comparison of ELT methods used in a bilingual preschool and a language preschool 

      Defence status: DEFENDED
      Wirnitzerová, Jitka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 2. 6. 2011
      Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání metod výuky anglického jazyka na základě analýzy sledovaných hodin v bilingvní a jazykové školce, které jsou zaměřeny na výuku anglického jazyka. Teoretická část popisuje ...
    • Dogme - The Role of the Teacher in Dogme Approach 

      Defence status: DEFENDED
      Kulíková, Daniela (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013)
      Date of defense: 20. 6. 2013
      NÁZEV PRÁCE: Dogme - Role učitele ve výuce s prvky Dogme AUTOR: Bc. Daniela Kulíková, DiS KATEDRA: Katedra anglického jazyka a literatury Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta VEDOUCÍ: Mgr. Karel Ždárek ABSTRAKT: ...
    • Drama techniques in soft CLIL lessons in a lower-secondary class 

      Defence status: DEFENDED
      Wirnitzerová, Jitka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)
      Date of defense: 11. 9. 2015
      Tato diplomová práce se zaměřuje na získávání komunikačních kompetencí při výuce anglického jazyka jako cizího jazyka. Vychází z předpokladu, že žáci si nejsou vědomi některých složek komunikace, které se podílejí na ...
    • ESP - Developing a Course for Aviation English 

      Defence status: DEFENDED
      Košková, Magdaléna (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 27. 5. 2016
      Diplomová práce se zabývá vývojem kurzu v rámci ESP (English for specific purposes) pro leteckou angličtinu. V teoretické části je představena metodologie vývoje kurzu, nároky na učitele a další specifika vázající se na ...
    • Evaluation of Pupils in English Lessons in Elementary Schools in the Czech Republic and Belgium 

      Defence status: DEFENDED
      Dejová, Nelly (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 18. 1. 2018
    • Popular music as motivating element and means of acquiring listening skills in English language teaching at B1 level 

      Defence status: DEFENDED
      Krajňáková, Jana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012)
      Date of defense: 14. 9. 2012
      Tato diplomová práce se zabývá využitím hudby a písní ve vyučování anglického jazyka na úrovni B1. Jejím cílem je analýza hudebních aktivit prezentovaných v různých zdrojích, vytvoření dalších hudebních aktivit, jejich ...
    • Reflecting the Needs of the Students with Specific Learning Disabilities in TEFL 

      Defence status: DEFENDED
      Stehlíková, Hana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)
      Date of defense: 29. 5. 2015
      Specifické poruchy učení, s důrazem na dyslexii jakožto jednu ze speciálních vzdělávacích potřeb, jsou charakterizovány v textu diplomové práce. Teoretická část představuje detailní objasnění jednotlivých specifických ...
    • Reflective skills of trainee teachers of English language during their teaching practice: Case study 

      Defence status: DEFENDED
      Taušková, Martina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)
      Date of defense: 12. 9. 2014
      Tato diplomová práce se zabývá schopnostmi studentů pedagogické fakulty univerzity Karlovy v Praze oboru angličtina reflektovat během oborové pedagogické praxe. Teoretická část pojednává o reflektivním modelu vzdělávání ...
    • Use of "Friends" series in teaching English on B2 level 

      Defence status: DEFENDED
      Kohútová, Lenka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 16. 9. 2011
      Tato práce se zabývá možnostmi využití seriálu Přátelé ve výuce žáků na úrovni B2, přičemž použití seriálu má přispívat k rozvoji lingvistických a komunikačních kompetencí studentů. Účelem práce bylo zjistit, zda je možné ...
    • Use of drama activities and role play in Maturita Solutions - Intermediate 

      Defence status: DEFENDED
      Brandalíková, Petra (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013)
      Date of defense: 17. 1. 2013
      This master thesis deals with interconnection of language teaching and drama. It presents a set of supplementary drama activities to the textbook Maturita Solutions-Intermediate. The concern is the use of drama activities ...
    • Use of film applications in English language teaching: Case study of the mobile application Mooveez 

      Defence status: DEFENDED
      Skřepská, Michaela (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 19. 1. 2018
      Diploma thesis Michaela Skřepská, NMgr. AJ-NJ DIPLOMOVÁ PRÁCE Využití filmových aplikací ve výuce anglického jazyka: případová studie mobilní aplikace Mooveez Anotace Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním aplikace Mooveez ...
    • Use of Suggestopedia and its current forms in English language teaching 

      Defence status: DEFENDED
      Jansová, Eva (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 15. 9. 2017
      This diploma thesis is concerned with the use of Suggestopedia and Superlearning in English language teaching. The theoretical part focuses on the historical and theoretical context of the methods, the description of their ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV