• Aktivita novináře na sociálních sítích Facebook a Twitter 

      Hejlová, Karolína (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 15. 6. 2016
      Cílem bakalářské práce Aktivita novináře na sociálních sítích Facebook a Twitter je postihnout fenomén sociálních sítí v prostředí žurnalistiky. S rozmachem nových médií v prostředí internetu se zaměřuji nejen na digitalizaci ...
    • Datová žurnalistika a její současné využití 

      Indra, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 18. 6. 2015
      Prudký vývoj technologií v posledních desetiletích zapříčinil extrémní vzrůst dostupného množství informací. Žijeme v éře, kdy kolem nás informace proudí takřka neustále, a je tak stále obtížnější se ve světě orientovat a ...
    • Etické normy a novináři na Facebooku 

      Mácha, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 24. 1. 2011
      Dominantní částí práce je pojmenování hlavních etických problémů souvisejících s participací novináře na sociálních sítích. Důraz je kladen na vlivy ohrožující či jinak formující novinářovu reputaci při pohybu v tomto novém ...
    • Komunikace České televize na sociálních sítích 

      Viktora, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 16. 6. 2017
      Tato bakalářská práce se zabývá komunikací České televize na sociálních sítích. Jejím cílem je na příkladu České televize analyzovat, jakým způsobem komunikuje na sociálních sítích veřejnoprávní médium. Teoretická část se ...
    • Mediální propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a internetu 

      Režný, Daniel (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 9. 9. 2013
      I have chosen the topic of my thesis - music festivals promotion on social networks and the Internet - for one simple reason. I have been interested in the activities and events on the music scene for a long time, I am a ...
    • Mediální propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a Internetu 

      Režný, Daniel (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      Práci na téma Propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a internetu jsem si vybral z jednoduchého důvodu. Dlouhodobě se zajímám o hudební dění, jsem členem týmu okolo kapely Wohnout a festivaly jsou v letních ...
    • Možnosti distribuce obsahu na příkladu vybraných českých a zahraničních médií 

      Hodboď, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 15. 6. 2016
      Diplomová bakalářská práce Možnosti distribuce obsahu na příkladu vybraných českých a zahraničních médií se zabývá popisem aktuálního stavu online a tištěných médií, tím, jakým problémům média čelí a jaké jsou možnosti ...
    • Mystifikace médií ohledně uvedení telefonu iPhone 5 a její dopady na společnost Apple 

      Jiříková, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 19. 6. 2013
      Bakalářská práce se věnuje události ze 4. října 2011, kdy byl v kalifornském městě Cupertino představen nový telefon společnosti Apple - iPhone 4S. Ačkoli společnost Apple nikdy nevydala oficiální zprávu o tom, jaký model ...
    • Náhled na facebookové stránky zpravodajských serverů v určitém období prostřednictvím nástroje Analytics PRO 

      Soukupová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 22. 1. 2015
      (abstrakt) Tato práce ukazuje, jak moc důležité je pokrýt všechny možné mediální prostředky, jaké svět poskytuje, budovat vztah s lidmi, kteří následují nějaký produkt, znát svou cílovou skupinu a věnovat jí, co je v našich ...
    • Nové formy distribuce televizního zpravodajství 

      Lukáč, Pavol (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 21. 6. 2012
      Táto bakalárska práca s názvom Nové formy distribúcie televízneho spravodajstva si dáva za cieľ stručne a výstižne opísať technológie, ktoré v posledných rokoch prenikajú čím ďalej tým hlbšie do nášho života a zároveň ...
    • Propagace českých televizních pořadů prostřednictvím Facebooku 

      Fundová, Johana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 19. 6. 2013
    • Rozdíly mezi českými tištěnými a internetovými automobilovými médii (na základě časopisu Svět motorů a serveru Auto.cz) 

      Bureš, David (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      Cílem bakalářské práce Rozdíly mezi českými tištěnými a internetovými automobilovými médii (na základě časopisu Svět motorů a serveru Auto.cz) je najít a popsat rozdíly mezi internetovými a tištěnými automobilovými médii. ...
    • Růst významu mediálního využití sociálních sítí na příkladu Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 

      Kousal, Kryštof (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 15. 6. 2016
      Tato bakalářská práce se věnuje mediálnímu využití sociálních sítí Facebook a Twitter při celosvětové vrcholné sportovní akci. Teoretická část se zabývá rodinou nových médií, dále Facebookem a Twitterrem, jejich historií ...
    • Samoregulace žurnalistiky v internetovém prostoru se zaměřením na hlavní české zpravodajské servery 

      Ciborová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 21. 6. 2012
      Autorka se v práci zaměřuje na etické kodexy českých zpravodajských serverů. Práce vysvětluje pojmy jako etika, morálka, regulace a samoregulace. Nastiňuje, jaké nové možnosti se internetové žurnalistice oproti té tradiční ...
    • Sociální média a jejich role při informování o Egyptské revoluci 

      Švejda, Josef (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      (abstrakt) Tato bakalářská práce se zabývá tématem sociálních médií v kontextu Egyptské revoluce v roce 2011. Cílem práce je nabídnout dva různorodé pohledy na vnímání role sociálních médií jako jedněch z faktorů politických ...
    • Sociální sítě jako nástroj zlepšování komunikace se čtenářem na příkladu IHNED.cz 

      Němečková, Hana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      Sociální sítě (a nová média obecně) proměňují vztah mezi profesionálními mediálními organizacemi a jejich publikem. Bakalářská práce "Sociální sítě jako nástroj zlepšování komunikace se čtenářem na příkladu IHNED.cz" se ...
    • Transformace části domácí blogosféry z formy osobních záznamů do jednoho ze segmentů české žurnalistiky 

      Stratilík, Ondřej (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 20. 6. 2011
      3 Bibliografický záznam Stratilík, Ondřej: Transformace části domácí blogosféry z formy osobních záznamů do jednoho ze segmentů české žurnalistiky, Praha, Karlova Univerzita, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních ...
    • Transformace vydavatelství Economia v multimediální organizaci 

      Štefánková, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 28. 1. 2015
      Diplomová práce shrnuje transformaci vydavatelského domu Economia od července 2013 do prosince 2014. Cílem transformace byla přeměna tradičního vydavatelství zaměřeného na tištěné tituly v multimediální organizaci. Práce ...
    • Zavedení videoobsahu v Economii 

      Chňoupková, Denisa (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 15. 6. 2016
      Bakalářská práce Zavedení videoobsahu v Economii se zabývá jedním ze zásadních mediálních trendů současnosti, a to stále rostoucím akcentem internetových vydavatelů na rozvoj a výrobu videoobsahu. Tento fenomén autorka ...
    • Změny struktury žurnalismu vlivem nových médií a sociálních webových médií 

      Michlík, Matej (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 16. 6. 2010
      Bachelors thesis deals with complex description of the newest trends in electronic sharing of content, its impact on form of journalism and related risks in changing the processes of making and reception of news. The thesis ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV