Browsing by Advisor "Čáslavová, Eva"
Now showing items 1-20 of 141
-
Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2019)Date of defense: 10. 9. 2019Title: Activation of RunTour running series sponsorship Objectives: The main purpose of this master thesis is to create suggestions and recommendations for the future sponsorship activation of selected RunTour partners, ... -
Aktivace sponzoringu u partnerů Českého atletického svazu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2021)Date of defense: 20. 1. 2021Název: Aktivace sponzoringu u partnerů Českého atletického svazu Cíle: Cílem diplomové práce je vytvoření návrhů aktivací sponzoringu u záměrně vybraných subjektů ve spojení s Českým atletickým svazem na základě analýzy ... -
Analýza a srovnání studia sportovního managementu na Univerzitě Karlově a vybraných amerických univerzitách
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)Date of defense: 26. 9. 2006Název: Analýza a srovnání studia sportovního managementu na Univerzitě Karlově a vybraných amerických univerzitách. Analysis and comprarison of Sport Management study on the Charles University and selected american ... -
Analýza organizační struktury fotbalového klubu AC Sparta
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)Date of defense: 10. 9. 2009 -
Aplikace dánského cyklistického projektu na město Teplice a jeho okolí
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)Date of defense: 10. 9. 2009 -
Audit marketingu lyžařské školy
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)Date of defense: 7. 9. 2016Název práce: MARKETINGOVÝ AUDIT LYŽAŘSKÉ ŠKOLY Cíle práce: Navrhnout postup a strukturu marketingového auditu lyžařské školy. Tuto strukturu aplikovat na zvolenou lyžařskou školu v Jihoafrické republice, zhodnotit marketingovou ... -
Brand equity profesionálního sportovního klubu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)Date of defense: 9. 5. 2017Název: Brand equity profesionálního sportovního klubu Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem značky profesionálního sportovního klubu. Práce je doplněna odbornými studiemi vztahujícími se k tématu, rozhovorem a realizovaným ... -
Budování sportovní značky PUMA
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)Date of defense: 12. 1. 2015Název: Budování sportovní značky PUMA Cíl: Cílem diplomové práce je získat podněty pro aktivity sloužící k budování sportovní značky PUMA. Podněty jsou získány z marketingového výzkumu, provedeného na dvou vzorcích ... -
Comparison of benefits and drawbacks of sport sponsorship as opposed to traditional advertising
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)Date of defense: 1. 11. 2017Charles University in Prague Dissertation Work Faculty of Physical Education and Sport Bibliographical Identification: Author`s first name and surname: Sašo Belovski Title of the doctoral thesis: Comparison of Benefits and ... -
Dobrovolnictví jako alokace personálních zdrojů ve sportovních organizacích
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2021)Date of defense: 4. 3. 2021Title: Volunteering as an allocation of human resources in sports organizations Objectives: The objective of the thesis is to recommend the most suitable Belbin roles for job positions in sports organizations based on ... -
Dobrovolnictví na sportovních akcích
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)Date of defense: 13. 9. 2018Title: Volunteering at sport events Objectives: The main objective of this thesis is to identify the most important factors that motivate volunteers in Czech Republic to their participation at sport events. A questionnaire ... -
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)Date of defense: 27. 2. 2017Title: The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region Objectives: The main objective of the thesis is to determine through marketing ... -
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)Date of defense: 8. 12. 2017Title: The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region Objectives: The main objective of the thesis is to determine through marketing ... -
Efektivnost reklamy na stadionech Extraligy ledního hokeje v ČR pro firmy sponzorující sport
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)Date of defense: 15. 1. 2018Title: Effectiveness of advertising in Czech hockey league stadiums for the sponsoring companies. Objectives: Expression and evaluation of efficiency of advertising in Czech hockey league stadiums. Methods: Quantitative ... -
Ekonomie a marketing vybraných zimních sportů
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)Date of defense: 21. 4. 2008Diplomová práce se zabývá ekonomikou a marketingem vybraných zimních sportů se zaměřením na fmancováni a medializaci českého sportovního prostředí. Analyzuje hlavni sportovní zpravodajské relace České televize, televize ... -
Financování a provoz fotbalového stadionu v podmínkách České republiky
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)Date of defense: 4. 5. 2010Název: Financování a provoz multifunkčního fotbalového stadionu v podmínkách České republiky. Cíle práce: Na základě interpretace poznatků autor stanoví možnosti v samofinancování a provozu multifunkčního fotbalového ... -
Finanční analýza sportovního střediska Loděnice Trója UK FTVS
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)Date of defense: 4. 5. 2010Název diplomové práce: Finanční analýza sportovního střediska Loděnice Troja FTVS UK Anotace: Hlavním cílem práce je zjistit prosperitu a využití sportovního areálu Loděnice Troja FTVS UK na základě vyhodnocení hospodaření ... -
Finanční podpora a marketingové využití týmů mládeže fotbalového klubu SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)Date of defense: 6. 5. 2010 -
Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)Date of defense: 16. 5. 2018Title: Football match of AC Sparta Praha as a product for marketing Objectives: The main goal of the thesis is to elaborate suggestions and recommendations for improvement of marketing activities on the match-day. Methods: ... -
Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)Date of defense: 9. 5. 2013Title: Identification of brand personality of international sports event Ice Hockey World Championship Objectives: To identify with the aid of method for measuring brand personality the attributes apposite for brand Ice ...