Browsing by Advisor "Seidlová Málková, Gabriela"
Now showing items 21-40 of 70
-
Možnosti hodnocení krátkodobé slovní paměti na počátku školní docházky
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2016)Date of defense: 9. 2. 2016 -
Možnosti hodnocení krátkodobé slovní paměti na počátku školní docházky
Defence status: NOT DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2015)Date of defense: 22. 9. 2015 -
Možnosti hodnocení slabičného povědomí v předškolním věku
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2012)Date of defense: 21. 6. 2012 -
Objevené psaní na počátku školní docházky
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2016)Date of defense: 9. 2. 2016 -
Ortografické uvědomování na počátku vývoje psaní a čtení
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2010)Date of defense: 8. 6. 2010 -
Počáteční vývoj čtenářských dovedností u dětí s vývojovou dysfázií
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019)Date of defense: 24. 9. 2019Eva Richterová - Early reading skills development in children with specific language impairment This study investigated the development of early reading skills in children with specific language impairment within a ... -
Porozumění předškolních dětí syntaktickým strukturám v testu syntaktického uvědomování
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2011)Date of defense: 6. 9. 2011 -
Pozorované přínosy mentoringových vztahů z hlediska občanské angažovanosti a sociálního kapitálu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2014)Date of defense: 23. 9. 2014Diplomová práce zkoumá vliv partnerského setkávání dvojic dobrovolníka a dítěte či dospívajícího v rámci komunitních mentoringových programů pro mládež z hlediska občanské angažovanosti a sociálního kapitálu na příjemce ... -
Prevence dyslexie v mateřské škole
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)Date of defense: 9. 6. 2011Diplomová práce si klade v podstatě dva hlavní cíle. Nejprve vytvořit určitý teoretický základ - získat informace k dané problematice - a následně na něj v praktické části navázat porovnáním s realitou předškolního vzdělávání. ... -
Pro-čtenářsky orientované volnočasové aktivity českých předškolních dětí
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2015)Date of defense: 22. 9. 2015 -
Pro-čtenářsky orientované volnočasové aktivity českých předškolních dětí
Defence status: NOT DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2015)Date of defense: 3. 2. 2015 -
Pro-čtenářsky orientované volnočasové aktivity českých předškolních dětí
Defence status: NOT DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2014)Date of defense: 22. 9. 2014 -
Problematika intervencí v oblasti fonologických schopností
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2015)Date of defense: 3. 2. 2015 -
Průměrná délka výpovědi jako ukazatel úrovně jazykového vývoje
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2017)Date of defense: 13. 9. 2017 -
Psaní jména a počáteční gramotnost u předškolních dětí
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2016)Date of defense: 7. 6. 2016 -
Psychologické nástroje a jejich úloha v procesu adaptace kulturně odlišného jedince
Defence status: NOT DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2017)Date of defense: 2. 2. 2017 -
Resilience jako teoretické východisko mentoringových programů
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2013)Date of defense: 12. 2. 2013 -
Riziko dyslexie v předškolním věku
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2017)Date of defense: 2. 2. 2017 -
The Role of Extraversion and Introversion in Second Language Classroom Behaviour among Young Adult Learners
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2018)Date of defense: 12. 6. 2018 -
The Role of Extraversion and Introversion in Second Language Classroom Behaviour among Young Adult Learners
Defence status: NOT DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2017)Date of defense: 2. 2. 2017