• Národní fotbalový stadion a postoj veřejnosti k jeho výstavbě 

      Topinka, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 11. 9. 2014
      Název: Národní fotbalový stadion a postoj veřejnosti k jeho výstavbě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postoj veřejnosti k výstavbě národního fotbalového stadionu v České republice. Výzkum je prováděn pomocí ...
    • Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport 

      Jelínková, Kristýna (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2019)
      Date of defense: 10. 9. 2019
      Title: The Proposal for Marketing Communication of "APM Sport" store Goals: The goal is to analyze and evaluate the current marketing comunication of the "APM Sport" store, based on the acquired data and findings and propose ...
    • Podnikatelský záměr - fitness centrum 

      Tesařová, Nikola (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 13. 9. 2017
      Název: Podnikatelský záměr - fitness centrum Anotace: Hlavním cílem této práce je vypracování podnikatelského plánu nově vznikajícího crossfitového gymu v centru Mladé Boleslavi a ověření realizovatelnosti projektu. Metody: ...
    • Popularita e-sportu u pražské mládeže 

      Inneman, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 19. 5. 2017
      Název: Popularita e-sportu u pražské mládeže Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění popularity e-sportu u pražské mládeže a s tím spojený marketingový potenciál tohoto odvětví. Práce dále prověřuje hloubku znalostí ...
    • Právní a daňové aspekty financování ČEZ Basketball Nymburk,a.s. 

      Calta, David (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 12. 1. 2016
      Název: Právní a daňové aspekty financování ČEZ Basketball Nymburk, a. s. Cíle: Hlavním úkolem práce je zjistit způsob financování sportovní podnikatelské organizace na území České republiky, její právní vymezení a daňové ...
    • Regulace reklamy v českém a světovém hokeji 

      Pravenec, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 13. 5. 2015
      Název práce: Regulace reklamy v českém a světovém hokeji. Cíl práce: Hlavním cílem této práce je zjistit rozlišnosti v systémech zákonné regulace reklamy vztahující se na kluby účastnící se nejvyšších hokejových soutěží ...
    • Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu 

      Oliva, Matěj (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)
      Date of defense: 16. 5. 2018
      Title: Creation of marketing communication within the business plan of the new created e-shop Objective: The main goal of the final diploma thesis will be the creation of marketing communication for the new created online ...
    • Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu 

      Oliva, Matěj (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)
      Date of defense: 15. 1. 2018
      Název: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu Cíle: Hlavním cílem závěrečné diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro nově vznikající internetových obchod. ...
    • Výzkum pro tvorbu identity značky Fit&Body 

      Hladišová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2019)
      Date of defense: 2. 9. 2019
      Název práce: Výzkum pro tvorbu identity značky Fit&Body Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření finální podoby značky pro studio nabízející masáže a cvičení a její odlišení od konkurence. Dílčími úkoly ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV