• Marketingová strategie golfového resortu Golf Resort Černý Most a.s. 

      Gruber, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 7. 9. 2011
      Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii golfového resortu na Černém Mostě. Na základě metod SWOT analýzy, STEP analýzy, analýzy konkurence a hloubkového interview přináší práce analýzu vnějšího a vnitřního prostředí ...
    • Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Omlux Štřešovice 

      Hlavička, Aleš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 11. 9. 2012
      Název: Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Střešovice Cíle: Cílem práce je navržení vhodných opatření, pro zefektivnění práce v oblasti marketingu florbalového klubu, zejména směrem k fanouškům, partnerům a ...
    • Marketingový koncept sportovně relaxačního centra 

      Černá, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 10. 5. 2011
    • Marketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšení 

      Horák, Lubomír (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 11. 9. 2013
      Název: Marketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu Bohemians Praha 1905 a na základě získaných podkladů následně navrhnout ...
    • Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda 

      Hons, Michal (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 9. 5. 2013
      Název práce: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena voda Cíle práce: Zhodnocení současného marketingového mixu klubu, pomocí SWOT analýzy zjistit slabé a silné stránky klubu, ze získaných podkladů navrhnout ...
    • Marketingový plán Lady Fitness 

      Šnajdrová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 20. 9. 2013
      Název: Marketingový plán Lady fitness Cíle: Tato diplomová práce si klade za cíl sestavení marketingového plánu pro společnost Lady fitness, která jak napovídá název, poskytuje fitness služby pouze ženám. Hypotézou je, že ...
    • Marketingový plán nové firmy s tanečním zaměřením 

      Mejdřická, Klára (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 7. 9. 2011
      Cílem této bakalářské práce je vytvořit řádně propracovaný marketingový plán pro nově vznikající firmu DancEvent, s.r.o. tak, aby společnost ve svých počátcích překonávala co nejméně překážek a její cesta k úspěchu byla ...
    • Marketingový plán Wellness centra v Brandýse n.L.-Staré Boleslavi 

      Jansa, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 12. 9. 2013
      Cílem mé bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro wellness studio, které bych chtěl v blízké budoucnosti realizovat. Nově vznikající studio ponese název Harmony Gym, s.r.o. a marketingový plán by mu měl pomoci ...
    • Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1 

      Maršál, Miroslav (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 7. 9. 2011
      Název práce: Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1 Cílem této bakalářské práce je zjistit na základě dotazování a vyhodnocení výsledků dotazníku, jak hráči basketbalu vnímají hodnotu sportovní značky ...
    • Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1 

      Maršál, Miroslav (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 24. 1. 2012
      Název práce: Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1 Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak lidé v České republice, kteří se pohybují v basketbalovém prostředí, znají a vnímají sportovní ...
    • Marketingový výzkum hodnoty značky Adidas na trhu s fotbalovými pomůckami 

      Nešněra, Filip (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 12. 9. 2014
      Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Adidas na trhu s fotbalovými pomůckami Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, jak vnímají hodnotu značky Adidas spotřebitelé fotbalových pomůcek, zejména aktivní hráči fotbalu ...
    • Marketingový výzkum hodnoty značky Taylormade 

      Fikar, Robert (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 17. 1. 2013
    • Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let 

      Štochl, Michal (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 11. 9. 2012
      Název: Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let Cíle: Cílem této bakalářské práce je za pomoci nezávislého marketingového výzkumu zjistit, jaký image má značka McDonald's mezi lidmi ve věku ...
    • Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour 

      Koubík, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 11. 9. 2012
      Název: Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti znalost a image značky Under Armour, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je ...
    • Organizace a financování občanského sdružení FK Brandýs-Boleslav 

      Krupička, Pavel (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 11. 9. 2012
      Název: Organizace a financování občanského sdružení FK Brandýs - Boleslav Cíl: Hlavním cílem této práce je analýza příjmů a výdajů občanského sdružení FK Brandýs - Boleslav. Dalším cílem je zhodnocení tříleté činnosti ...
    • Podnikatelský záměr - zážitková kancelář 

      Marko, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 10. 5. 2011
    • Podnikatelský záměr možného využití sportovišť Psychiatrické léčebny Bohnice 

      Novák, Marek (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 10. 5. 2013
      Title: Business plan of the use potential of the sports venues for the Psychiatric Institution of Bohnice. Objective: The thesis presents a business plan concerning a commercial use of the sport venue in the Psychiatric ...
    • Podnikatelský záměr založení Power Plate studia 

      Munduchová, Petra (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 17. 9. 2012
      Název: Podnikatelský záměr - založení Power Plate studia Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat ucelený podnikatelský záměr na zprovoznění a otevření nového Power Plate studia na Praze 3, konkrétně ve ...
    • Porovnání zajišťování sponzorů ze strany Českého svazu pozemního hokeje a České florbalové unie 

      Reinosová, Adéla (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 10. 5. 2011
      Název: Porovnání zajišťování sponzorů v Českém svazu pozemního hokeje a České florbalové unii. Cíle: Cílem práce je na základě zkoumání efektivity zajišťování sponzorů vznést doporučení, jak by svaz pozemního hokeje měl ...
    • Projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013 

      Fried, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 12. 9. 2013
      Název: Projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013 Cíle práce: Hlavním cílem je vytvořit projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013. Metody: Zvolil jsem tyto metody: zúčastněné pozorování, popisná ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV