• Procedurální generování struktury lidské kůže 

      Čermák, Jan (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Název práce: Procedurální generování struktury lidské kůže Autor: Jan Čermák Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. Abstrakt: Lidská kůže je velmi komplexní ...
    • Realistic hair rendering in Autodesk Maya 

      Svoboda, Tomáš (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2012)
      Date of defense: 3. 9. 2012
      Tato diplomová práce popisuje real-time zobrazovaní vlasů v 3D modelovacím programu Autodesk Maya. Zobrazovací modul je součást projektu Stubble - zasuvného modulu do programu Maya, který slouží k modelovaní vlasů. ...
    • Robust light transport simulation in participating media 

      Vévoda, Petr (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2015)
      Date of defense: 3. 2. 2015
      Simulace přenosu světla je využívána v realistické syntéze obrazu k vytváření fyzikálně věrných obrazů virtuálních scén. Důležitou součástí scén bývají opticky aktivní média (např. vzduch, voda, kůže). Efektivní výpočet ...
    • Rychlá implementace procedurálních 3D textur 

      Frívaldský, Dalibor (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2013)
      Date of defense: 9. 9. 2013
      Procedurální šumové textury hrají klíčovou roli ve světě počítačové grafiky. Jejich výpočet je však časově náročný. Generování šumu pro renderování realistických scén může vyžadovat velké množství hardwarových prostředků. ...
    • Sound simulaton of granular materials 

      Marko, Matej (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2013)
      Date of defense: 9. 9. 2013
      Název práce: Simulace zvuku sypkých materiálů Autor: Matej Marko Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: doc. Ing. Jaroslav Křivánek Ph.D., Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: V ...
    • Using neural networks to generate realistic skies 

      Hojdar, Štěpán (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2019)
      Date of defense: 5. 9. 2019
      Obor počítačové grafiky široce využívá 360ř fotografií okolního prostředí s vysokým dynamickým rozsahem pro získání realistického osvětlení scény z obrazu. Tento způsob osvětlení scény je rozšířen jak v realistických ...
    • Vyhodnocení algoritmů pro rekonstrukci dynamického rozsahu a mobilní aplikace pro snímání HDR obrazů 

      Mirbauer, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 10. 9. 2018
      Digital photography became widespread with the global use of smartphones. However, most of the captured images do not fully use the camera capabilities by storing the captured photos in a format with limited dynamic range. ...
    • Výpočet globálního osvětlení v reálném čase 

      Šváb, Tomáš (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Bakalářská práce mapuje dosavadní výzkum a vývoj na poli výpočtů globálního osvětlení v reálném čase. Zaměřuje se na techniky, které umožňují simulovat dynamické prostředí v reálném čase s minimální nutností předpočítání. ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV