• Financování Ceská softballové asociace 

      Caithamlová, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 11. 9. 2009
    • Financování házené v ČR 

      Kleperádová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 8. 9. 2011
      Název: Financování házené v ČR Cíl práce: Cílem této práce je analýza finančních zdrojů ČSH. Tato analýza by pak měla vést k objasnění způsobu financování jednotlivých činností ČSH. Dalším cílem je posoudit možná rizika ...
    • Firemní identita a Image značky L'Oréal 

      Stránská, Andrea (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 21. 9. 2009
      4 Název práce: Firemní identita a image společnosti L'Oréal. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá současnou image společnosti L'Oréal. Cílem je definovat jednotlivé složky firemní identity, které ovlivňují její image a ...
    • Historie a analýza marketingu v NBA 

      Vilímec, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 13. 5. 2016
      1 Abstrakt Název: Historie a analýza marketingu v NBA Cíle: Cílem této bakalářské práce je představit a popsat americkou nejvyšší basketbalovou soutěž - NBA, objasnit její historickou organizační strukturu, funkci ve ...
    • Hodnota značky Craft u kanoistů v ČR 

      Šťastný, Šimon (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 14. 5. 2013
      Název: Hodnota značky Craft u kanoistů v ČR. Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu a doplňujících interview zjistit, jaká je hodnota značky Craft a navrhnout případná řešení, která by mohla ...
    • Identita fotbalového klubu FC Háje Jižní Město 

      Soucha, Matěj (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 1. 9. 2011
      Název práce: Identita fotbalového klubu FC Háje Jižní Město Bakalářská práce je zaměřená na prezentaci identity fotbalového klubu FC Háje Jižní Město, který působí na Praze 11. Cílem práce je shromáždit informace o klubu ...
    • Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město 

      Sýkora, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 12. 9. 2014
      Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město. Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a doporučit jak by se mohla identita zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum ...
    • Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město 

      Sýkora, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 13. 5. 2015
      Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a navrhnout inovace, které by pomohly identitu zlepšit. Metody: Kvalitativní ...
    • Identita klubu FK Viktorie Žižkov a její využití v komerční činnosti 

      Markuzi, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 1. 9. 2011
      Tato bakalářská práce se zabývá popisem identity fotbalového klubu FK Viktoria Žižkov a jejího komerčního využití, prostřednictvím popisné metody a hloubkových interview se zástupcem fanoušků a hráčem "A" mužstva. Hloubková ...
    • Image a povědomí značky Snowbear v Hradci Králové 

      Žáková, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 7. 5. 2015
      Název: Image a povědomí značky Snowbear v Hradci Králové Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat image a podvědomí značky Snowbear v Hradci Králové. Značka, kterou zde zkoumám, poskytuje služby v oblasti zimních ...
    • Image florbalového klubu Tatran Střešovice 

      Vaculíková, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 1. 9. 2011
      Cílem bakalářské práce je zjistit současnou image florbalového klubu Tatran Střešovice. A to pomocí analýzy jednotlivých složek klubové identity, na jejímž základě si veřejnost obraz o klubu vytváří. Dále pak zhodnotit ...
    • Image značky Adidas Originals 

      Uhlíř, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)
      Date of defense: 11. 9. 2018
      Název: Image značky adidas Originals Cíle: Cílem této práce je pomocí marketingové výzkumu zjistit image značky adidas Originals u dvou facebookových skupin: Asociace studentů FTVS a Streetchange. Na základě výsledků ...
    • Image značky Exel 

      Petráček, Marek (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 17. 5. 2012
      Název: Image značky Exel Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit, jaký je image značky Exel a navrhnout případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image této značky na českém ...
    • Image značky FATPIPE 

      Nosek, Ondřej (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 16. 5. 2017
      Název: Image značky FAT PIPE Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky FAT PIPE na tuzemském trhu a s ohledem na výsledky poskytnout náměty na její zlepšení. Metody: Práce ...
    • Image značky Gill 

      Preibischová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 12. 1. 2015
      Název: Image značky Gill Anotace: Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat image značky Gill v České republice. Zkoumaná značka se zabývá výrobou jachtařského oblečení a vybavení. Marketingový výzkum byl proveden ...
    • Image značky Salming 

      Bouša, David (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 11. 9. 2009
    • Imidž značky Umbro 

      Gazdíková, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 10. 5. 2011
      Názov: Imidž značky Umbro Anotácia: Predmetom bakalárskej práce je zistiť imidž športovej značky Umbro. Prvá časť je venovaná spracovaniu literárnych premeňov objasňujúcich značku, jej známosť a imidž. Ďalej je popísaný ...
    • Interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place 

      Ješinová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 16. 9. 2013
      Název: Interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place Cíle: Hlavním cílem této práce je vypozorování chyb v interpersonální komunikaci ve společnosti Holmes Place, najít příčiny těchto chyb a navrhnout efektivní ...
    • Klubová identita TK Most 

      Čechová, Karolína (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 13. 5. 2015
      Název: Klubová identita TK Most Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit seznam doporučení, za účelemzdokonalení klubové identity TK Most. Metody: K analýze klubové identity a následně navrženým doporučením, bylo využito ...
    • Klubová scéna amerického fotbalu v ČR 

      Dundáček, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 12. 1. 2015
      Název práce: Klubová scéna amerického fotbalu v České republice Práce zkoumá a popisuje vznik jednotlivých klubů amerického fotbalu v České republice. Rozděluje celé období do několika etap a snaží se najít společné ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV