• Implementace marketingové komunikace firmy Adidas v partnerských fitness centrech 

      Bártová, Monika (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 6. 5. 2014
      Název: Implementace marketingové komunikace firmy adidas v partnerských fitness centrech Cíl: Cílem práce je zdokonalení marketingové komunikace pro partnerská fitness centra firmy adidas. Uvedené téma vychází ze situační ...
    • Implementace marketingového mixu Prague City Golf Club 

      Čmakal, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 18. 5. 2012
      Název: Implementace marketingového mixu Prague City Golf Club Cíl: Zhodnocení marketingového mixu golfového resortu Prague City Golf Club a navržení opatření, vedoucích ke zlepšení a zefektivnění marketingových aktivit ...
    • Implementace řízení sportu ve znojemském regionu 

      Hercík, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 12. 5. 2009
    • Internetová prezentace předních českých fotbalových klubů ve srovnání s evropskými velkokluby 

      Weber, Vít (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)
      Date of defense: 7. 9. 2010
    • Komparace managementu sportovního klubu SK Praga Vysočany s norským sportovním klubem LYN Fotball. 

      Končický, Michal (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 7. 9. 2016
      Název: Komparace managementu sportovního klubu SK Praga Vysočany s norským sportovním klubem LYN Fotball Cíle: Diplomová práce se zabývá komparací české a norské neziskové organizace v oblasti fotbalu. Cílem práce je na ...
    • Komparace managementu sportovního svazu karate JKA v ČR a v zahraničí 

      Válková, Zuzana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 24. 9. 2014
      Název: Komparace managementu sportovního svazu karate JKA v ČR a v zahraničí Cíle: Diplomová práce se zabývá problematikou řízení sportovních organizací karate ve vybraných evropských státech. Cílem práce je zpracování ...
    • Komparace marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas 

      Nachtigalová, Petra (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 11. 5. 2012
      Název: Komparace marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas Cíle: Cílem práce je analýza stávajících marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC ...
    • Komparace nabídky pro partnery klubů v České lize amerického fotbalu 

      Kroulík, Radim (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 6. 5. 2015
      Název práce: Komparace nabídky pro partnery klubů v České lize amerického fotbalu Cíl práce: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat nabídky pro partnery klubů v nejvyšší soutěži amerického fotbalu v České republice a ...
    • Komunikační strategie HC Sparta Praha 

      Plšek, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 10. 9. 2009
    • Konkurence fitness center v okresu Karlovy Vary 

      Dušek, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 16. 5. 2017
      Název: Konkurence fitness center v okresu Karlovy Vary Cíle: Bakalářská práce porovnává konkurenci fitness center v okresu Karlovy Vary. Konkurenceschopnost uvedených zařízení bude stanovena na základě marketingového výzkumu ...
    • Konkurence fitnesscenter v oblasti Praha- západ a loajalita jejich zákazníků 

      Čmakalová, Hana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 7. 5. 2013
      Název: Konkurence fitness center v oblasti Praha - západ a loajalita jejich zákazníků Cíl: Cílem práce je zanalyzovat konkurenční prostředí za pomoci marketingového mixu vybraných fitness center v oblasti Prahy - západ a ...
    • Konkurence v podmínkách nabídky sportovních služeb v pražských fitness centrech 

      Kadlecová, Eva (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 10. 9. 2009
    • Konkurence ve vybraných fitness klubech v regionu Praha 

      Hercík, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 14. 9. 2011
      Název: Konkurence ve vybraných fitness klubech v regionu Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat a porovnat klientelu vybraných pražských fitness klubů a získat příslušná data k charakterizování klientského prostředí v ...
    • Korporační projekt Peking 2008 

      Šťastná, Eva (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)
      Date of defense: 13. 9. 2006
      BIBLIOGRAFICKÁ IDENTIFIKACE Jméno a příjmení autora: Eva Št'astná Název diplomové práce: Korporační projekt Peking 2008 Název diplomové práce v angličtině: Beijing 2008 The Corporate Project Katedra: Kinantropologie Obor: ...
    • Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v pražských fitness centrech z pohledu zákazníka. 

      Šíma, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 10. 3. 2015
      Bibliographical Identification: Author`s first name and surname: Mgr. Jan Šíma Title of the doctoral thesis: Quality of sport services in Prague fitness centers from the customer perspective Department: Department of Sport ...
    • Leadership v neziskových sportovních organizacích 

      Říhová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 14. 9. 2017
      Název: Leadership v neziskových sportovních organizacích Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem probíhá managementship a leadership v neziskových sportovních organizacích na území České republice. ...
    • Loajalita a spokojenost účastníků Street Dance Kemp s nabídkou služeb akce 

      Štrbíková, Barbara (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 24. 9. 2014
      Loajalita a spokojenost účastníků Street Dance Kemp s nabídkou služeb akce Cíl: Cílem této diplomové práce je zjistit závislost vztahu mezi loajalitou a spokojeností účastníků Street Dance Kemp s nabízenými službami. ...
    • Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015 

      Molnár, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 6. 5. 2014
      Název práce: Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015 Cíle práce: Cílem práce je navrhnout zdokonalení projektu Sportovní talent roku na léta 2014-2015. Projekt je ...
    • Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open - projekt na léta 2009 - 2010 

      Šavrda, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)
      Date of defense: 15. 9. 2008
      Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open -projekt na léta 2009-201 O Prezentovat silné a slabé stránky tenisového turnaje ECM Prague Open ...
    • Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol 

      Hrkal, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 18. 5. 2012
      Název: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV