• Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour 

      Sekeráková, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2019)
      Date of defense: 10. 9. 2019
      Title: Activation of RunTour running series sponsorship Objectives: The main purpose of this master thesis is to create suggestions and recommendations for the future sponsorship activation of selected RunTour partners, ...
    • Analýza a srovnání studia sportovního managementu na Univerzitě Karlově a vybraných amerických univerzitách 

      Kovář, Rudolf (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)
      Date of defense: 26. 9. 2006
      Název: Analýza a srovnání studia sportovního managementu na Univerzitě Karlově a vybraných amerických univerzitách. Analysis and comprarison of Sport Management study on the Charles University and selected american ...
    • Analýza organizační struktury fotbalového klubu AC Sparta 

      Formánková, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 10. 9. 2009
    • Aplikace dánského cyklistického projektu na město Teplice a jeho okolí 

      Lišková, Magdalena (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 10. 9. 2009
    • Audit marketingu lyžařské školy 

      Větříček, Adam (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 7. 9. 2016
      Název práce: MARKETINGOVÝ AUDIT LYŽAŘSKÉ ŠKOLY Cíle práce: Navrhnout postup a strukturu marketingového auditu lyžařské školy. Tuto strukturu aplikovat na zvolenou lyžařskou školu v Jihoafrické republice, zhodnotit marketingovou ...
    • Brand equity profesionálního sportovního klubu 

      Navrátilová, Iveta (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 9. 5. 2017
      Název: Brand equity profesionálního sportovního klubu Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem značky profesionálního sportovního klubu. Práce je doplněna odbornými studiemi vztahujícími se k tématu, rozhovorem a realizovaným ...
    • Budování sportovní značky PUMA 

      Lečková, Veronika (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 12. 1. 2015
      Název: Budování sportovní značky PUMA Cíl: Cílem diplomové práce je získat podněty pro aktivity sloužící k budování sportovní značky PUMA. Podněty jsou získány z marketingového výzkumu, provedeného na dvou vzorcích ...
    • Comparison of benefits and drawbacks of sport sponsorship as opposed to traditional advertising 

      Belovski, Sašo (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 1. 11. 2017
      Charles University in Prague Dissertation Work Faculty of Physical Education and Sport Bibliographical Identification: Author`s first name and surname: Sašo Belovski Title of the doctoral thesis: Comparison of Benefits and ...
    • Dobrovolnictví na sportovních akcích 

      Chaloupka, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)
      Date of defense: 13. 9. 2018
      Title: Volunteering at sport events Objectives: The main objective of this thesis is to identify the most important factors that motivate volunteers in Czech Republic to their participation at sport events. A questionnaire ...
    • Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha 

      Voráček, Josef (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 8. 12. 2017
      Title: The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region Objectives: The main objective of the thesis is to determine through marketing ...
    • Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha 

      Voráček, Josef (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 27. 2. 2017
      Title: The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region Objectives: The main objective of the thesis is to determine through marketing ...
    • Efektivnost reklamy na stadionech Extraligy ledního hokeje v ČR pro firmy sponzorující sport 

      Vilímovská, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)
      Date of defense: 15. 1. 2018
      Title: Effectiveness of advertising in Czech hockey league stadiums for the sponsoring companies. Objectives: Expression and evaluation of efficiency of advertising in Czech hockey league stadiums. Methods: Quantitative ...
    • Ekonomie a marketing vybraných zimních sportů 

      Hubač, Marek (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)
      Date of defense: 21. 4. 2008
      Diplomová práce se zabývá ekonomikou a marketingem vybraných zimních sportů se zaměřením na fmancováni a medializaci českého sportovního prostředí. Analyzuje hlavni sportovní zpravodajské relace České televize, televize ...
    • Financování a provoz fotbalového stadionu v podmínkách České republiky 

      Popelka, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)
      Date of defense: 4. 5. 2010
      Název: Financování a provoz multifunkčního fotbalového stadionu v podmínkách České republiky. Cíle práce: Na základě interpretace poznatků autor stanoví možnosti v samofinancování a provozu multifunkčního fotbalového ...
    • Finanční analýza sportovního střediska Loděnice Trója UK FTVS 

      Ocman, Josef (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)
      Date of defense: 4. 5. 2010
      Název diplomové práce: Finanční analýza sportovního střediska Loděnice Troja FTVS UK Anotace: Hlavním cílem práce je zjistit prosperitu a využití sportovního areálu Loděnice Troja FTVS UK na základě vyhodnocení hospodaření ...
    • Finanční podpora a marketingové využití týmů mládeže fotbalového klubu SK Slavia Praha - fotbal a.s. 

      Petrovič, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)
      Date of defense: 6. 5. 2010
    • Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing 

      Jerie, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)
      Date of defense: 16. 5. 2018
      Title: Football match of AC Sparta Praha as a product for marketing Objectives: The main goal of the thesis is to elaborate suggestions and recommendations for improvement of marketing activities on the match-day. Methods: ...
    • Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji 

      Višněvský, Andrej (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 9. 5. 2013
      Title: Identification of brand personality of international sports event Ice Hockey World Championship Objectives: To identify with the aid of method for measuring brand personality the attributes apposite for brand Ice ...
    • Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí 

      Petráčková, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2007)
      Date of defense: 20. 9. 2007
      2007 Název diplomové práce: Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí Title ofthe Thesis: Brand Personality Identification ofInternational Sporting Events Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá ...
    • Identifikace značky velkých sportovních událostí 

      Petráčková, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 7. 3. 2012
      Title: Large sporting events' brand identification Objectives: The main objective of this work is to identify the brand personality of Summer Olympic Games and FIFA World Cup by means of marketing research. Methods: ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV